Czemu nie?

Szukałam ostatnio torebki. Przy okazji chodzenia po sklepach kupiłam przeróżne rzeczy, ale nie znalazłam tego, czego szukałam. Chciałam mieć torebkę na sezon letni - lekką, pasującą głównie do ubrań z cienkich, zwiewnych materiałów i sandałów. No i rzecz jasna szukałam też takiej w tzw. rozsądnej cenie. Niestety nie udało mi się znaleźć (nie mam jakiegoś ogromnego serca do chodzenia godzinami po sklepach). To, co widziałam, było za grube, za ciężkie, za drogie albo zbyt krzykliwe. W oczy rzucały mi się też torby podobne do tych ekologicznych na zakupy (z materiału - moja Babcia zawsze z takimi chodziła do sklepu). Wtedy pomyślałam, że mogłabym taką kupić, czemu nie? Ale mogę też sobie zrobić. Czemu nie? I zrobiłam. Wprawdzie nie przyda mi się ona do ubrań eleganckich, ale na co dzień - czemu nie? Lekka, pasuje do letnich ubrań i tania. 


Komentarze

Prześlij komentarz