Kalendarz Rodzinny 2019 - 10 powodów, żeby go mieć

W poprzednim poście opisałam powstanie mojego pierwszego (a będą następne?) kalendarza, Kalendarza Rodzinnego 2019. Można tam też przeczytać jak go kupić lub wygrać. Dziś chcę wyjaśnić, dlaczego jest wyjątkowy (jeśli masz coś do dodania, koniecznie napisz w komentarzu!), czyli wytłumaczyć, że warto wydać na niego 20 zł. Kolejność podanych zalet jest przypadkowa - wszystkie są równie ważne.



Strona z kalendarza i fotografia z otwartego źródła: Squared.one on Unsplash


Kalendarz Rodzinny 2019:

1. Idealnie nadaje się na lodówkę, ale także do przymocowania na tablicę korkową (czyli miejsce, które jest związane z domową lub biurową organizacją czasu albo powierzchnią do przymocowania listy zadań i planów).

2. Stworzony jest w odcieniach szarości, co oznacza, że wydrukowanie go na kartkach różnych kolorów skończy się powodzeniem. 

3. Darmowa wysyłka - kalendarz wysyłam w formie pliku na e-mail.

4. Projekt jest prosty i delikatny - nie zdominuje kuchni, ale wpasuje się w jej styl.

5. Posiada 4 kolumny, dzięki czemu można przejrzyście zanotować różne plany każdego domownika (na zamówienie mogę dodać kolumny).

6. Wraz z Kalendarzem Rodzinnym 2019 dostajesz plik z informacjami o prawach autorskich i ściągą dotyczącą świąt oraz dni wolnych w Rzeczpospolitej Polsce.

7. Kupując mój kalendarz na lodówkę, masz doskonały pretekst, aby zdobyć też jakieś ciekawe magnesy.

8. Płacąc 20 złotych za Kalendarz Rodzinny 2019, jednocześnie wspierasz akcję charytatywną na rzecz Ani - żony, matki, przyjaciółki - która toczy walkę nowotworem.

9. Kalendarz powstał z pasji - pasjonuje mnie kaligrafia oraz twórcza praca przy komputerze.

10. Projektując Kalendarz Rodzinny 2019 spełniłam swoje marzenie - już od dawna chciałam stworzyć coś takiego. 


Możesz coś dodać? Napisz w komentarzu!

Szczegóły dotyczące zamówienia Kalendarza Rodzinnego 2019 tutaj.

Komentarze

  1. Wygląda przepięknie, ale niestety odpuszczam. Lodówka w zabudowie, małe mieszkanko a swój kalendarz/planer mam, więc zwyczajnie nie miałabym czego z nim zrobić. Może innym razem :) Ale projekt naprawdę mnie urzekł i cieszę się, że spełniłaś swoje marzenie! Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i cieszę się, że się podoba :) Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
    2. PS Zawsze możesz taki kalendarz komuś dać w prezencie :)

      Usuń
  2. Rewelacyjny pomysł :) Świetnie wygląda i jest prakatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystamy z kalendarza z rodziną na lodówce, ale jest on dedykowany w głównej mierze dla mnie. Fajna opcja będzie to zrobić dla całej familii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdego roku kupujemy taki planer i nie wyobrażam sobie już zwykłego funkcjonowanie bez niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, jest po prostu przejrzysty i wygodny :)

      Usuń
  5. Naprawdę piękny. Gratuluję pomysłu i wykonania. Widać, że włożyłaś w niego mnóstwo serca i zaangażowania. Sama też robię własne kalendarze, choć na razie nie są tak efektowne, jak ten Twój. Pozdrawiam serdecznie i życzę duuużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam moją imienniczkę :) Dziękuję za pochwały. Sądzę, że Twoje kalendarze są lepsze niż sama twierdzisz :)

      Usuń

Prześlij komentarz