Kalendarz 2019 na lodówkę, dla Ani

Stworzyłam swój pierwszy kalendarz. Na 2019 rok. Dla mnie to pewnego rodzaju wydarzenie, bo w jakiś sposób spełniło się moje marzenie - zaprojektowałam kalendarz. Wprawdzie kiedyś bawiłam się w takie wyklejane zdjęciami... Ale ten mogę zaprezentować szerzej i zobaczyć, jak zostanie odebrany.
Miałam różne pomysły i to, co widać na końcu, jest zupełnie czymś innym, co wymyśliłam na początku.
Chciałam, żeby mój kalendarz był trochę inny niż miesiąc z dniami podzielonymi na kosteczki.
Chciałam, żeby było w nim więcej miejsca niż w zwykłym kalendarzu na ścianę.
Chciałam, żeby był minimalistyczny.
Jednak nie mogłam zbyt daleko odbiec od jakiegoś schematu, żeby nie trzeba było za dużo nad nim myśleć. Nie ma też w nim aż tyle miejsca, bo musiałby zająć więcej miejsca (choć zaprojektowałam taki, w którym na jednej stronie A4 mieszczą się dwa tygodnie). 
Nie udało mi się też uniknąć jakichś elementów obrazkowych, bo... mój Mąż powiedział: "Ale jak to kalendarz bez obrazków"? I stwierdziłam, że jednak się zmotywuję i coś tam stworzę. I oto efekt jest taki, że każdy miesiąc coś ma do siebie. Szukałam jakiegoś punktu zaczepienia i na ogół inspirowałam się pochodzeniem polskich nazw miesięcy, ale nie przy każdym mi się to udało, czasem skojarzenie było bardzo luźne.
W końcu też stwierdziłam, że po co mówić, że to kalendarz na ścianę, kiedy to nieraz lodówka jest takim centrum schadzek w domu... No i właśnie w domu to może być więcej niż jedna osoba, więc postanowiłam, że będzie to Kalendarz Rodzinny. 


Strona z kalendarza

Oferta:
Kup Kalendarz Rodzinny 2019 na lodówkę. Jest on przeznaczony do samodzielnego wydruku w formacie A4 (wystarczy drukarka z czarnym atramentem). Jeden miesiąc mieści się na dwóch kartkach A4. Posiada 4 kolumny (mogę stworzyć więcej na specjalne życzenie - proszę napisać o tym w e-mailu). Do kalendarza dołączam spis świąt oraz notatkę związaną z prawami autorskimi. Sprzedaję go bez finansowego zysku dla siebie. 

Cena: 20zł

Sposób zamówienia i zapłaty: jako złożenie zamówienia potraktuję przesłanie mi na adres piekneslowa365@gmail.com potwierdzenia dokonania wpłaty na podaną wyżej kwotę na konto fundacji "Podaj Dalej" z Wodzisławia Śląskiego. Dane do przelewu:
- nr konta 16 1750 0012 0000 0000 3782 7681
- tytułem: Dla Ani
Inne dane dotyczące fundacji: KRS: 0000675360, NIP: 6472578086, REGON: 367127437,  strona.
Kalendarz wyślę do 48 godzin po odczytaniu e-maila.

CEL
Jak można się domyślić po sposobie złożenia zamówienia, Kalendarz Rodzinny 2019 to cegiełka na cel charytatywny. Dołączamy się do rodziny i znajomych Ani, która jest nam bliska, a obecnie leczy się na wydziale onkologii. Każda złotówka to wsparcie dla niej i jej rodziny. Z góry dziękuję za każdy zakup, a także dobrowolną wpłatę!

KONKURS
Czas na ogłoszenie konkursu: osoby, które jako pierwsze w komentarzu wyjaśnią pochodzenie nazwy jakiegoś miesiąca (1 osoba - 1 miesiąc, 12 miesięcy - 12 osób), otrzymają kalendarz za darmo. WAŻNE! Po dodaniu komentarza wyślij do mnie e-mail na adres piekneslowa365@gmail.com ze skopiowaną treścią swojego komentarza (muszę wiedzieć, gdzie go wysłać). Nazwa jednego miesiąca może być wyjaśniona tylko jeden raz (nawet w razie, gdy będzie to częściowe wyjaśnienie, bo w niektórych sytuacjach etymologia nie jest jednoznaczna). Przy tworzeniu wyjaśnienia w komentarzu można korzystać z różnych źródeł, zastrzegam jednak, że nie będę uwzględniać skopiowanych tekstów. Proszę pisać samodzielnie (potrafię sprawdzić, czy ktoś skopiował tekst albo czy wstawił tylko jeden inny wyraz). Nie będę brać pod uwagę, czy komentarz zawiera błędy ortograficzne, stylistyczne itp. Liczy się, abym zrozumiała jego sens. 
Konkurs organizuję ja, Monika Kruczek.
konkurs trwa do czasu aż wyjaśnionych zostanie 12 nazw 12 miesięcy, czyli rozdam 12 kalendarzy, co ogłoszę w komentarzu.
Konkurs kierowany jest do osób polskojęzycznych w każdym wieku, jednak uczestnicy niepełnoletni powinni wysłać na adres piekneslowa365@gmail.com zdjęcie lub skan zgody prawnego opiekuna.

Rozdanie nagród wygląda następująco:  Komu należy się kalendarz, napiszę pod konkretnym komentarzem, a także odpowiem na wysłany do mnie e-mail. Kalendarz wyślę do 48 godzin po odczytaniu e-maila.

Ważne: Wasze dane, dobrowolnie przekazane za pośrednictwem komentarzy, oraz adres e-mail wykorzystam tylko do napisania odpowiedzi związanej z konkursem,  wysłania nagrody dla dwunastu zwycięzców lub wysłania zakupionego kalendarza. Więcej informacji dotyczących danych przeczytacie w polityce prywatności.

W razie pytań lub uwag proszę pisać na piekneslowa365@gmail.com.

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarz jest Twój - proszę tylko o potwierdzenie adresu e-mail i mogę wysyłać :)

      Usuń
  2. Ludzkie serca potrafią być takie piękne m. Pełne dobroci i pięknych gestów. Powodzenia dla Ani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Czasem niewiele trzeba, żeby było więcej dobra wokół nas :)

      Usuń
  3. Sierpień -Jest miesiącem żniw, i gromadzenia zapasów, jego nazwa jak wskazuje od sierpa stary dobre narzędzie rolnicze. A Drga sprawa sierpień jest piękny bo to miesiąc moich urodzin a w nim rodzą się same śmieszne osóbki takie jak ja ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie jak mój Mąż :D Dorotko, kalendarz jeszcze dziś leci do Ciebie :)

      Usuń
  4. Fajny pomysł na konkurs! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Luty. L - pochodzi od "l" jak lód, a "uty" od słowa buty tylko nastąpiła zamiana z "b" na "l". Podoba Ci się moja interpretacja? Podobno interpretacja jest dowolna ❄

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałam styczeń, ponieważ jego nazwa wzięła się od słowa stykać. Nasuwa się jedynie pytanie co się styka z czym? Otóż rok nowy ze starym (gdy się kończy grudzień - ostatni miesiąc roku, a zaczyna styczeń właśnie, pierwszy miesiąc roku) i właśnie w takie styknięcie poznałam Sylwestra, mojego chłopaka i mam nadzieję - niedługo męża ♥ Można by było powiedzieć, że także jeden człowiek się styka z drugim, no ale to ma miejsce w każdym miesiącu, więc nie miałoby to uzasadnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od teraz będę myśleć, że "stykać" to takie skrócone "spotykać". A może tak jest? Pewnie i tak kiedyś sprawdzę ;) Zadanie konkursowe wykonałaś doskonale, więc kalendarz zaraz do Ciebie poleci :) Gratuluję :)

      Usuń
  7. Marzec - tak zwany "miesiąc Marsa", nazwa pochodzi od mitologicznego boga wojny Marsa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Czekam jeszcze na e-mail i mogę wysłać kalendarz :)

      Usuń
  8. Końcowy efekt też jest super. Bardzo podoba mi się grafika w lutym :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz