Piękne Słowa - nowa wizja

Serdecznie witam każdego, kto zajrzał do tego małego kaligraficznego światka!

Photo by Piękne Słowa on Unsplash



Rozpoczynając świadomą przygodę z kaligrafią, zapragnęłam o tym pisać. Po prostu to lubię - pisać ręcznie, a także tworzyć teksty. W stylu pamiętnika i rozważań przede wszystkim, a kurs kaligrafii połączony z tworzeniem wpasował się idealnie w te upodobania. Stąd - wręcz naturalnie - pojawił się u mnie pomysł na nazwę "Lubię Papier". Każdy kawałek papieru w moim domu był cenny, bo mogłam na nim ćwiczyć i wypróbowywać swoje umiejętności. Mogłam go później schować, wyrzucić albo wykorzystać, przyklejając na kartkę okolicznościową. W wolnych chwilach przeglądałam zeszyty w sklepach i marzyłam o otworzeniu sklepu papierniczego, aby mieć więcej kartek niż potrafię zapisać.

Minął pewien czas.

Praca zawodowa na pewien okres pochłonęła mnie na tyle, że nie miałam czasu dla swojej pasji. Nie narzekam - pracowałam z zamiłowaniem, lecz kaligrafii mi po prostu brakowało. Gdy po różnych przejściach udało mi się wrócić na piśmiennicze tory, zauważyłam, że liter w Polsce przybyło. Namnożyło się pięknych kont (np. na Instagramie), na których wprawne ręce prezentują wspaniałe umiejętności. I stwierdziłam wtedy, że papier i litery to dla mnie za mało, że mi się to opatrzyło, że chcę pisać coś z sensem. Wtedy przypomniałam sobie mini kurs pisania, który prowadziłam na łamach młodzieżowego pisemka. Był połączony z utrwalaniem tzw. słów kluczy "proszę, przepraszam, dziękuję" i im podobnych. Kurs nazwałam "Piękne Słowa". Stwierdziłam, że to jest to! Na chwilę, chyba myśląc, że tak trzeba, szukałam czegoś innego. Zostawiłam jednak to, z czym czuję się naturalnie, co wyraża i łączy w sobie moją wizję - przemieniać na lepszy świat wokół mnie za pomocą słów.

Bo słowa mają wielką moc!

Realizuję swoją wizję (i inne pomysły) po swojemu na nowej stronie www.piekneslowa365.pl. Znaleźć mnie można także na różnych innych kontach, do których linki znajdują się TUTAJ.

Zapraszam do obserwowania moich poczynań. Nie mam szybkiego tempa, ale konsekwentnie buduję i realizuję swoją wizję. Wiem, że przede mną ciągle jest więcej.


Nadal Lubię Papier, bo pragnę tworzyć Piękne Słowa.
Monika

Komentarze